白象之牙

剑风传奇坑底怨魂,沉迷格斯无法自拔。日常发疯,定期失踪,一个开脑洞的。
口味千奇百怪什么都吃。
病娇赛高,偏执赛高。
深井冰的美貌攻君,一定要搭配阳光开朗的汉子。
少女攻真是太棒了,扶她那就更佳。
雷点逐年下降,节操日渐消散。
OC攻是惯用手法,跨作品拉郎得心应手,苏破天际毫无悔意。
可以分篇吃逆,但是不吃同篇互攻。
谢谢(比心)

Fallen Angel -

Fallen Angel/堕落天使(完整版翻译)


  Heaven,please sing for me a song of life./天堂 请为我唱奏一首生命之歌
  Heaven, take me into your skies./上帝 请引导我到达你的天国
  There's no place here for me to hide my cries/这里无处容我藏匿悲伤
  Night and day,I'm missing you(ooh)/日日夜夜 都在思念着你
  I know I'm here for the magic/深知因为魔法才能存在于此
  All your stars guiding me through and through/你的星芒永远指引着我
  (oh)Why,this lonliness feel like...forever and ever/为什么 感觉如此孤独...永远 任何时候...
  I gotta be,I gotta be,in your arms.baby/我想要 我将要沉醉在你的臂弯之中 宝贝
  *You're so close,so close/你是如此靠近 如此亲密
  and it's you that I believe in I believe in/因为是你所以我相信 如此的信任
  So close.but far away,so far I can't touch/如此近在眼前 但却更加遥远 遥远到我无法碰触
  I'll hold on/我会坚持下去
  Cuz it's you I love so dearly/因为我爱你的感觉如此深切
  When the rain,the storm and all is up/当狂风暴雨来临时
  Caress me with your sweet lullaby.../请用你的摇篮曲来安抚我入眠
  Heaven,please sing for me a song of life./天堂 请为我唱奏一首生命之歌
  Heaven, save me in my dreams tonight./上帝 请在今夜的梦中拯救我
  Someday these wings will perish in your sight/终有一日你会亲睹这对羽翼的消逝
  Night and day,I call for you(ooh)/日日夜夜 都在呼唤着你
  Flashes of moments of tragic/悲剧发生的瞬间
  Wondering souls,they fall along the way/纯洁的灵魂 堕入地狱
  Tell me you will never leave me...forver and ever/告诉我你不会离开我 永远 任何时候都不会
  I gotta be,I gotta be,in your arms,hear me/我想要 我将要沉醉在你的臂弯之中 听我诉说
  **You're so close,so close/你是如此靠近 如此亲密
  and it's you that I believe in I believe in/因为是你所以我相信 如此的信任
  So close.but far away,I seek for your light/如此近在眼前 但却更加遥远 我寻觅着你的光芒
  I'll hold on/我会坚持下去
  Cuz for you my heart keeps beating/因为这颗心脏只为你而跳动
  When the rain,the storm and all is up/当狂风暴雨来临时
  Caress me with your sweet lullaby.../请用你的摇篮曲来安抚我入眠
  Will you be my light/你是否会成为我所寻觅的光芒?
  Will you be my strength/你是否会成为我活下去的力量?
  Promised you won't let me go.../向我许诺 不会放开我的手...
  I'll never betray/我绝不会背叛
  (and)In the end of time/直到时间的最后一刻
  Still my love's gonna be there.../我的爱依旧会陪伴在你身边
  *repeat
  **repea

评论
热度(89)
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据

© 白象之牙 | Powered by LOFTER